FIZETÉSI ÉS SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK

1. Megrendelés

Mennyibe kerül a szállítási költség?

A szállítási költség Magyarországon belül mindenhol egységesen

  • 890 Ft, ha futárszolgálatot választanál
  • 690 Ft, ha FoxPost csomagautomatába kéred 

12.000 Ft feletti vásárláskor a szállítási költséget mi álljuk.

Van lehetőség ingyenes szállításra?

12.000 Ft feletti vásárláskor a szállítási költséget mi álljuk. Ha egy terméket a kosárba teszel, egy felugró ablak tájékoztat, hogy mennyi van még hátra az ingyenes szállítás értékhatáráig.

Van kupondkódom. Hogyan tudom felhasználni?

Ha valamely akciónk vagy nyereményjátékunk keretén belül szert tettél egy kedvezményre feljogosító kuponkódra, akkor azt a pénztár oldalon, az arra kijelölt mezőbe tudod beírni. A számla végösszege ezután automatikusan számolódik.

Hányszor tudok felhasználni egy kupont?

Minden kupont csak egyszer tudsz felhasználni.

Hogyan kapom majd meg a számlát?
A számlát minden esetben elektronikusan, az általad megadott email címre fogjuk elküldeni. Utánvétes fizetés esetén a számla akkor kerül kiküldésre, amint hozzánk az összeg beérkezett.

2. Fizetés

Hogyan tudok fizetni?

Áruházunkban többféle fizetési mód közül választhatsz: banki átutalás, bankkártyás online fizetés és utánvét. Válaszd azt, amelyik neked a legkényelmesebb.

Biztonságos az online bankkártyás fizetés?
Az oldalunkon minden szükséges lépést megtettünk, hogy a létező legnagyobb biztonságban tudd az adataid. A Paylike online fizetési rendszere 3-D Secure szolgáltatást biztosít, mely MasterCard-al és Visa-val is használható.
Milyen bankkártyákkal fizethetek online?

Az összes Visa, Mastercard és Maestro kártyatípus elfogadott (Visa Electron, Visa-Dankort, céges bankkártya, betéti kártya, hitelkártya, stb.).

Mennyi időm van a fizetésre, ha átutalást választottam?
Megrendelésed 3 munkanapon belül tudod kifizetni, amennyiben ez nem történik meg, rendelésed automatikusan törlésre kerül, erről e-mailben kapsz értesítést.
Hogyan tudom meg az átutaláshoz szükséges adatokat?

Az átutaláshoz szükséges adatokról emailben értesítünk. Ne felejtsd majd el az utalás közlemény mezőjébe beleírni a rendelésed számát, melyet szintén tartalmazni fog a tájékoztató email.

Hogyan lehet fizetni a futárnál?

A GLS futárszolgálatnál az utánvét összegét készpénzzel vagy bankkártyával is fizetheted, amelyik neked kényelmesebb.

A futárnál lehet bankkártyával fizetni?

A GLS futárszolgálatnál van lehetőséged arra, hogy az utánvét összegét bankkártyával fizesd ki.

Tud visszaadni a futár nagy címletből?

A GLS futárszolgálat készpénzváltásra nem kötelezett, ezért arra kérünk, hogy a fizetendő összeg közel pontosan legyen előkészítve.

Hogyan tudok fizetni a FoxPost automatánál?

A FoxPost automatáknál kizárólag bankkártyával tudsz fizetni.

3. Szállítás

Hogyan kapom meg a terméket?

Megrendelés során többféle szállítási mód közül választhatsz. A futárszolgálat házhoz viszi a megrendelésedet, így ez a legkényelmesebb megoldás. Amennyiben nem vagy benne biztos, hogy otthon leszel a futár érkezésekor, választhatod a FoxPost csomagponton történő átvételt.

Mennyi idő alatt kapom kézhez a terméket?

Megrendelésedtől számított 2-3 napon belül átadjuk a termékedet a futárnak, vagy elhelyezzük a csomagautomatában. Ezután a kiszállítás további 1 napot vesz igénybe. Összességében 3-4 napon belül nálad a termék.

Amennyiben névre szóló terméket rendeltél, akkor a hímzés további 2 munkanapot vesz igénybe.

Mennyi idő alatt kapom kézhez az egyedi, névre szóló terméket?

Megrendelésedtől számított 2-3 napon belül átadjuk a termékedet a futárnak, vagy elhelyezzük a csomagautomatában. Ezután a kiszállítás további 1 napot vesz igénybe. Összességében 3-4 napon belül nálad a termék.

Amennyiben névre szóló terméket rendeltél, akkor a hímzés további 2 munkanapot vesz igénybe.

Kérhetem külföldre a kiszállítást?

Egyelőre csak Magyarországi rendeléseket tudunk fogadni, a külföldi szállításra így sajnos még nincs lehetőség. Türelmeteket kérjük. Amennyiben nem szeretnél lemaradni az újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre.

Mi van, ha nem vagyok otthon, amikor a futár érkezik?

A kiszállítás napjáról és annak pontos időpontjáról a futár SMS-ben küld értesítést. Három alkalommal kísérlik meg kiszállítani a csomagot. Amennyiben mégsem vagy benne biztos, hogy át tudod venni, inkább a FoxPost csomagautomatát válaszd szállítási módnak.

A GLS hivatalos tájékoztatása szerint:
"Ha a címzett az első kiszállításnál nem tartózkodik a megadott címen, akkor a futár értesítőt hagy és egyéb rendelkezés hiányában visszaviszi a depóba a csomagot.

Az értesítőben megtalálja a csomagszámot és a GLS elérhetőségét. Ha felveszi a kapcsolatot telefonon vagy írásban a GLS-sel, azonnal egyeztetheti a következő kiszállítást.

Ha az utolsó kiszállítás is sikertelen, a csomag visszakerül a feladóhoz."

Átveheti helyettem más is a csomagot?
Természetesen igen. Szóbeli vagy írásbeli meghatalmazás esetén a futár megkísérli a szomszédnak átadni a csomagot, aki természetesen aláírással igazolja a csomag átvételét. A futár értesítőt hagy neked, amiben értesít, hogy melyik szomszéd vette át a csomagot. Családtag esetén pedig hasonló az eljárás. A futár kérni fogja tőle a csomagszámot, illetve személyazonosító okmányt.
Ritkán vagyok otthon. Hogyan tudom átvenni a csomagot?
Megrendelésnél kérheted a munkahelyedre is a csomagszállítást vagy ha megoldható, a szomszéd is átveheti a csomagot. Amennyiben továbbra is bizonytalan vagy, válaszd a FoxPost csomagautomatába történő kiszállítás lehetőségét.
Hogy működik a FoxPost?

Amennyiben csomagodat FoxPost csomagautomatából szeretnéd felvenni, nincs más dolgod, mint megrendelés során kiválasztani a neked szimpatikus vagy legközelebbi csomagautomatát. Amikor a csomagod az automatába került, kapsz egy értesítést SMS-ben, a titkos nyitókóddal együtt. Ezután csak annyi a teendőd, hogy elsétálsz az automatához, bepötyögöd a kódot, és már nyílik is az ajtó, mögötte a megrendelt termékkel.

Hány napig őrzi meg a csomagot a FoxPost?
Miután a csomagod elhelyezésre került az automatába, 3 nap áll rendelkezésedre az átvételhez. Az átvételi idő lejárta után a csomag visszaszállításra kerül hozzánk.
Vidéki vagyok. Hogy jut el hozzám a csomag?

Mivel a FoxPost szolgáltatás egyelőre csak Budapesten érhető el, így a te megrendelésedet GLS futárszolgálat viszi házhoz. Amennyiben nem tudsz otthon tartózkodni a kiszállítás várható időpontjában, vagy teljes munkaidőben dolgozol, azt javasoljuk, hogy azt a címet add meg, ahol biztos át tudod venni a csomagot. Ez lehet a munkahelyed címe, vagy az egyik barátodé, esetleg szomszédé.

4. Garancia

Mit tegyek, ha mégsem kérem a terméket?
Ha valamiért mégsem vagy elégedett a termékkel, 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldheted nekünk, és mi visszafizetjük a teljes vételárat. 
Mely termékekre érvényes a 14 napos visszaváltási garancia?

Minden, internetes rendelés során megvásárolt termék esetében jogod van a vásárlástól számított 14 napon belül indoklás nélkül elállni a vásárlástól. Ebben az esetben a szállítást neked kell intézni, és a szállítási költség is téged terhel. 

Kivételt képeznek ez alól az egyedi, névre szóló termékek, melyeknél sajnos azt már továbbértékesíteni nem tudjuk, így az érte kifizetett pénzt sem utaljuk vissza.

Egyedi, névre szóló terméknél is érvényes a 14 napos garancia?

Minden, internetes rendelés során megvásárolt termék esetében jogod van a vásárlástól számított 14 napon belül indoklás nélkül elállni a vásárlástól. Ebben az esetben a szállítást neked kell intézni, és a szállítási költség is téged terhel. 

Kivételt képeznek ez alól az egyedi, névre szóló termékek, melyeknél sajnos azt már továbbértékesíteni nem tudjuk, így az érte kifizetett pénzt sem utaljuk vissza.

Ha itt nem találod a választ a kérdésedre, írj nekünk nyugodtan az

info@hashtagbaby.hu

email címre, és igyekszünk mielőbb válaszolni.

Close Menu
×
×

Cart

Vásárolj még 12 000 Ft-ért az ingyenes szállításhoz!